کارتون ماجراجویی در پاریس

کارتون زیبا ماجراجویی در پاریس کارتون

کارتون ماجراجویی در پاریس

کارتون زیبا ماجراجویی در پاریس کارتون

  • ۰
  • ۰

مسافرت من به داراب

سلام به دوستان ماجراجویی در پاریس من بردیا شامحمدی هستم میخواستم بهتون بگم که من رفتم به یکی از روستاهای داراب آقای بابای من اهل داراب هست خونه آقا جونم توی یکی از روستاهای داراب هست که خیلی خوشگله راستی بچه ها ما اونجا باغ انار داریم که من واسش با کمک دایی سعیدم یه سردر باغ درست کردیم که عکساشو واستون میزارم و در آخر تشکر از همه دوستان ماجراجویی در پاریس که منو حمایت میکنن.😍😍

  • ۹۹/۰۲/۰۲
  • Bardiya Shahmohamadi

نظرات (۱)

  • مازیار شاه کرمی
  • آفرین آقا بردیا😍😘😘😘

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی